The Lying Game

The Lying Game: 
Showen följer Emma ett godhjärtat foster barn. Hon får en dag veta att hon har en identisk tvillingsyster, Sutton, som till skillnad Emma blev adopterad av förmögna föräldrar och som lever ett perfekt liv. Efter deras första möte övertalar Sutton Emma att leva hennes liv under några dagar medans hon ska leta efter deras biologiska mamma. Efter ett tag förstår Emma att Sutton har försvunnit och kan vara i trubbel. Nu måste Emma bestämma om hon ska berätta sanningen för Sutton's familj och riskera sin egen säkerhet i hopp om att få veta vart Sutton befinner sig, tillsammans med sanningen om varför det skiljdes åt från början.
Sutton och Emma
 


Jag själv har sett ungefär halva första säsongen. Jag slutade titta på den bara sådär, vet inte varför. Men tror att jag ska ge den en chans till! 

Här kommer några bilder:
OBS!! Jag vet inte om bilderna är några spoilers för vissa som kanske tittar på serien nu.
Just so everybody knows. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0