Utbytesstudent

Hey!
Detta är egentligen inget som jag i vanliga fall skulle skriva om i min blogg, men eftersom jag själv tycker det är intressant så.. 

Först och främst tycker jag ni ska gå in på denna bloggen:
http://livingtheusdream.blogg.se/
 
Tjejen som skriver där ska åka som en utbytesstudent 2012/2013 till USA.
Hon har även en massa länkar till andra bloggar som ska åka som utbytesstudenter.

Jag själv har alltid varit intresserad av just USA och har alltid velat åka dit som en utbytesstudent.
Jag la allt på is när min pappa sa att jag var för ung för att åka på språkresa, och det är ju inte samma sak precis.
Men nu så har det börjat intressera mig igen och jag satt mig precis ner och förklarade för mina föräldrar att detta är vad jag vill göra senare.
Om ni själva skulle vara intresserade av att göra något sådant här så kan ni gå in här:
http://www.explorius.se/
 
Ett företag som jag kommer åka med om jag ska göra detta och du hittar bra fakta där!
Jag beställde även nyss hem deras katalog.

Men kom ihåg, Google är din bästa vän! 
Du hittar i princip allt du söker där, så googla dig fram om en massa information.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0